Szkolenia
Szkolenia adresowane są do studentów i niedawnych absolwentów kierunków nauk społecznych oraz medycznych, w szczególności kierunków lekarskiego, stomatologii, dietetyki oraz zdrowia publicznego. Zajęcia odbywają się w małych grupach (max 8 osób). Szkolenia mają na celu nauczenie praktycznych umiejętności pracy z pacjentem/ klientem i z tego powodu uczestnicy będą ćwiczyć umiejętności niezbędne w pracy z ludźmi. Temat zajęć ustalany jest indywidulanie w zależności od potrzeb konkretnej grupy i może dotyczyć następujących zagadnień:
- Jak rozmawiać z pacjentem/klientem tak, by zmotywować go do zmiany
- W jaki sposób zwiększyć efektywność stosowania się do zaleceń lekarskich
- Jak radzić sobie z osobami agresywnymi, roszczeniowymi, milczącymi i innymi zrachowaniami trudnymi
Satysfakcja z wykonywanego zawodu zależy również od rozpoznania własnych mocnych stron i ograniczeń oraz wspierania rozwoju osobistego w obszarach:
- Asertywność i radzenie sobie ze stresem
- Work-life balance
- Kreatywność w rozwiązywaniu problemów